Coronabeleid

Als gewaardeerde klant mag u altijd op ons vertrouwen. Nu ook Nederland hard getroffen wordt door de uitbraak van het Coronavirus, realiseren wij ons hoe belangrijk het is dat u ook in deze periode op ons kunt rekenen. Wij begrijpen dat u wellicht aarzelt om Elburg Yachting te bezoeken.

Wij kunnen u verzekeren dat wij alle mogelijke voorzorgsmaatregelen hebben genomen om uw gezondheid, die van uw dierbaren en onze medewerkers te beschermen.

Graag lichten we toe welke stappen wij genomen hebben om onze dienstverlening te garanderen. Onze hele organisatie volgt de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en 1,5 meter afstand bewaren bij elkaar en met u. Op ons kantoor en terrein hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Denk hierbij aan extra schoonmaakmaatregelen van de balie, deurklinken, verkoopschepen en ontvangstruimte. Maar ook bij de werkzaamheden aan uw vaartuig nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht.

We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuisblijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts. Op deze wijze blijven we in staat om onze vertrouwde service te leveren.

We zijn op verschillende manieren bereikbaar wanneer u niet naar ons verkoopkantoor kunt of wilt komen. Onze medewerkers zijn online bereikbaar en willen u met plezier helpen bij vragen. Dit kan op verschillende manieren; telefonisch, maar ook via e-mail of WhatsApp. Daarnaast is ons volledige aanbod jachten en diensten te vinden op onze website. Heeft u zelf lichte symptomen van verkoudheid of koorts, dan vragen wij u vriendelijk om ons bedrijf niet te bezoeken en uit te stellen naar een latere veilige datum.

In onze geschiedenis hebben we voor veel uitdagingen gestaan. Door onze klanten centraal te stellen in onze activiteiten zijn we daar altijd sterker uitgekomen. Met die inzet in gedachten, zijn wij ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen samen met u zullen overwinnen.

We vinden deze maatregelen uiteraard zeer vervelend, maar blijven ons best doen om u de service te bieden die u van ons gewend bent. Wij vragen u begrip te hebben als processen en/of contacten vertragend of anders verlopen dan u van ons gewend bent.

U mag erop rekenen dat al onze medewerkers er alles aan doen om u de gebruikelijke service te kunnen blijven bieden.

We zijn trots op ons gehele team en hun inzet in deze tijd. Ook willen we u als klant bedanken voor het vertrouwen en uw begrip. We wensen iedereen veel sterkte en kracht toe in deze uitdagende en hectische periode.

Gezonde en behouden vaart,

 

Team Elburg Yachting